Για όμορφα & λαμπερά μαλλιά
Ακύρωση / επιστροφή παραγγελίας
Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή την πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά, είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας email στο sales@pureolive.gr β) με ενημέρωση στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2351061699, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν ακόμη παραδοθεί στη εταιρεία ταχυμεταφορών. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να γνωρίζετε τον Αριθμό Παραγγελίας.
1) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
– Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τα αγαθά στην φυσική του κατοχή.
– Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε το pureolive.gr για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ρητή δήλωση (με email). Παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.
– Το δικαίωμα υπαναχώρησης όπως προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994, δεν ισχύει αν:
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
Η εξωτερική μεμβράνη προστασίας του προϊόντος έχει παραβιαστεί και δεν βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σημείωση: Όταν το προϊόν επιστραφεί, θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας, ρητώς επιφυλασσόμενης για τις περαιτέρω ενέργειές της σχετικά με την προς επιστροφή διαδικασία.
Το προϊόν προς επιστροφή δεν συνοδεύεται από την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.
– Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του pureolive.gr ή αντικαταβολή, το αντίστοιχο ποσό θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό σας εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των προϊόντων από το pureolive.gr.
-Εφόσον η αγορά έχει γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, θα γίνει ακύρωση της συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού σας, εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των προϊόντων από το pureolive.gr.
– Εναλλακτικά, το ποσό αυτό μπορεί να πιστωθεί στο όνομά σας και να είναι διαθέσιμο για μία καινούρια παραγγελία.
Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα μεταφοράς. Τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση, προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, παρακαλούμε να επικοινωνήστε μαζί μας στο 2351061699 ή στο sales@pureolive.gr, ώστε να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Διεύθυνση επιστροφής: PUREOLIVE.GR | Νίκης 1, Παραλία Κατερίνης, 60150, Πιερία | +30 2351061699.
2) Ελαττωματικά / Λάθος Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος απευθυνθείτε στο pureolive.gr καλώντας στο 2351061699, ώστε να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.
Σημείωση: Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν με δικά της έξοδα, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και τηρηθούν οι παρακάτω όροι:
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης επιστροφής να μην ξεπερνά τις 7 ημερολογιακές ημέρες.
Η αίτηση να γίνει μέσω email στο sales@pureolive.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες, καθώς και τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας μας να σας καλέσει για σχετικές διευκρινήσεις.
Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε.
Σημείωση: Όταν το προϊόν επιστραφεί στο pureolive.gr, θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Εφόσον εντοπιστεί ελάττωμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να προβούμε σε αντικατάσταση αυτού ή επιστροφή των χρημάτων σας. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στο pureolive.gr. Σε κάθε περίπτωση, το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από την αντίστοιχη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό του pureolive.gr, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν, αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο 2351061699 ή στο sales@pureolive.gr μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.